Det ser ut som i en vanlig matbutik med lagerhyllsystem. Där går tjejer och killar och fyller på varuvagnarna med chips, konserver, pastasåser, grilloljor och andra ätbara varor. Turen med vagnarna avslutas vid "kassan", som i det här fallet är ett packbord där välfyllda lådor får en adressetikett med mottagarens namn på.
Här finns ingen risk för impulsköp; bara det som finns på listan hamnar i lådan.
Det är alltså ingen vanlig matvarubutik utan företaget Matsmarts lager. Här har 17 personer fått arbetet att sköta om leveranserna av matvaror med kort utgångsdatum.
Det var 446 jobbsugna som kom till arbetsförmedlingen den 3 september för att söka arbete hos företaget. På denna speedrekrytering fick varje jobbsökande ungefär fem minuter på sig att visa vem hen är.
– Det är oftast det första intrycket som den arbetssökande gör när hen kliver in genom dörren och man hälsar på varandra som avgör, säger Oskar Ingemansson, lagerchef.
Alla vi pratar med på företaget berättar att lagandan är stark och att de trivs tillsammans.
Många av dem som anställts har idrottsbakgrund.
Var det ett kriterium för att få jobb på lagret?
– Nej, men oftast är idrottare inställda på att nå ett mål och kämpar för att nå det. Drivet, det är den egenskapen vi ville ha, berättar Karl Andersson, vd Matsmart.
– Starten här har gått över förväntan och vi har fått ett mycket bra mottagande i Katrineholm, fortsätter företagets vd.
Sofi Hjälmvall fick ett av arbetena med lagerhanteringen.
Vad tror du det var som gjorde att du fick jobbet bland alla 446 sökande?
– Jag försökte ge ett glatt och positivt intryck. Jag berättade också att jag tyckte företagets idé låg rätt i tiden.
Vilken erfarenhet har du sedan tidigare?
– Jag har ett studieuppehåll från juridikstudier nu. Tidigare har jag jobbat på kafé men har ingen lagererfarenhet.
Snabbt drar Sofi Hjälmvall vidare med sin plocklista med varor till en väntande kund någonstans i Sverige.
Matsmarts etablering i Katrineholm är en framtidssatsning. Det finns gott om utrymme för expansion i lokalerna.
– Vi hoppas på att kunna gasa ytterligare under början av nästa år. Vi arbetar för att utöka varusortimentet till runt 1 500 artiklar på hyllorna, säger Ulf Skagerström, marknadschef.